راز توالی اعداد فرشتگان چیست
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
راز توالی اعداد فرشتگان چیست
راز توالی اعداد فرشتگان چیست

 اعداد فرشتگان (معنای عدد000)

درحالی که عموم مردم عدد صفر را نماد “هیچ” میدانند، اما معنای معنوی آن بسیار وسیع و گسترده تر از یک تعریف ساده است. صفر یک دایره است، که نماد تکمیل، اتصال و یگانگی با همه چیز است. این دایره نماد لایتناهی محسوب می شود. هنگامی که به عناوین مختلف در زندگی روزمره خود عدد صفر را مشاهده میکنیم به معنای پیامی از جانب فرشتگان نگهبانمان در ارتباط با منبع الهی است. اعداد توسط روشهای مختلفی در تجربیات روزمره ی ما نمایان میشوند که شامل قیمتها، تاریخ ها، شماره تلفنها، آدرسها و مخصوصا زمان هستند.

هرگاه عددی را به صورت تکرار شونده و تکثیر شده میبینید به معنای قدرت و ضرورت آن عدد است که توسط فرشتگانِ شما برایتان ارسال شده است.
اگر یک یا دو صفر(00) را همزمان مشاهده کردید به این معناست که ضمیر ناخودآگاه شما به دنبال ارتباط با منبع هستی و لایتناهی است و اگر سه صفر(000) را مشاهده کردید به معنای ضرورت بیشتر این موضوع و معنای قدرتمندتر پشت آن است.
عدد 000 پیامی مملو از عشق از جانب خالقِ ماست، که توسط فرشتگان به ما داده میشود. چنین پیامی اصولا در حالت سردرگمی و نگرانیهای احساسی به ما داده میشود تا خاطر نشان کند که خداوند و فرشتگانِ نگهبان، ما را عاشقانه دوست دارند و به ما اهمیت می دهند.
با گوش فرادادن به پیامهایی که فرشتگان محافظ ارائه می دهند، می توانیم حمایت و هدایت مورد نیاز برای ارتباط با خداوند و منبع هستی را دریابیم. عدد 000 پیامی بسیار مثبت است که نشان میدهد شما به منبع معنوی انرژی هستی متصل هستید و همین باعث میشود پاسخ تمام سوالاتی را که به دنبال آنها هستید را دریابید. هر زمان که یک چرخه کامل میشود کل سیستم دوباره به صفر ختم می شود.

_ عدد فرشته 000 نشانه ی آن است که ما مرحله ای از زندگی را تمام کرده و درحال وارد شدن به مرحله ای دیگر هستیم. (مرحله در اینجا به معنای درس گرفتن و پیامی الهی از جانب خالق هستی، جهت بهبود وضعیتی که در آن سردرگم بوده ایم است)

_ فرشتگان ما موجوداتی چندبعدی هستند که به طور همزمان به گذشته و آینده دسترسی دارند. آنها صرف نظر از مکان و زمانی که در آن هستیم همیشه درکنارمان هستند و در همه حال آماده ی دادن پیام مورد نظر جهت بهبود وضعیت موجود می باشند.
_ مشاهده ی عدد 000 به این معناست که باید به نشانه هایی که توسط فرشتگان برایمان ارسال می شوند توجه ی بیشتری بکنیم، تا آنها بتوانند پیامهای بیشتری به ما بدهند.
_ با خالی کردن ذهنمان از افکار روزمره و بی اهمیت و تمرکزِ بیشتر بر روی پیامهای فرشتگان، می توانیم به راز خلقت پی برده و هدف آفرینشمان را دریابیم.

فرشتگان همواره به ندای مدد خواهی ما پاسخ میدهند. با فرشتگان نگهبان خود صحبت کنید و مطمئن باشید که آنها صدای شما را می شنوند و به سوالات و در خواستهای شما جواب می دهند.

 

 

لطفا پس از مطالعه نظر خود را در مورد این مقاله بنویسید. با تشکر مدیریت سایت

 

 

لطفا با لایک این مطلب ما را دلگرم و حمایت کنید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: